Kogu kool mahtuski saali ära. Peale päeva avamist läksime klassidesse, kus lapsed jagati kolme
rühma.
Kõik rühmad said lahendada ristsõnu.
Ruumis tuli väikestes gruppides leida ohtlikke olukordi. Sisse oli jäetud triikraud või oli lauale
jäetud tikutoos jne.
Kooli hoovis oli põnevaid masinaid. Enne jagati teadmisi ja siis võis proovida, kuidas sees
istuda on. Keegi ei jätnud võimalust kasutamata.
Selle autoga sõidab päästejuht, kes koordineerib päästerühmade tööd.
Selline pilt avanes kooli aknast.
Vaadati õpetlikku multifilmi.
Koridor oli ristsõnade lahendajaid täis.
Sai küsida küsimusi ja vastata küsimustele.
Siia tahvlile saab joonistada päästeplaani.
Meie klassi päästejuhid.
Autos oli linna plaaniga arvuti. Lapsed uurisid seda põnevusega ja leidsid tuttavaid kohti.
Kui ehitad toas endale onni, siis küünlaid valgustuseks küll kasutada ei tohi.Ohtlik olukord arutati läbi.
Selle autoga sõidab meeskond välja, kui on väljakutse.
Kas teie kodus on riiulid sama korras, kui selles autos.
Iga asi peab olema puhas ja oma kindlal kohal.
Sedasi rõõmsalt need kaks tundi möödusid. Kõik rühmad läbisid kolm punkti. Klassis vaadati
multifilmi ja arutleti selle põhjal läbi ohtlikud olukorrad. Järgmises ruumis tuli leida üles kõik
ohtlikud olukorrad ja sai lahendada ristsõnu. Õues tutvuti päästetehnikaga. Lapsed said palju
teadmisi juurde ja praktiliselt harjutada. Suur tänu Päästeametile ja korraldajatele!
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar